Új törvény a közlekedéssel kapcsolatban

Seszták Miklós egy jó nagy salátatörvényt terjesztett a parlament elé „a közlekedéssel összefüggő egyes törvények módosításáról” címmel. Az 52 oldalas törvénymódosítási sorozatban egészen érdekes dolgok lapulnak.

Etyeki kisvasutat is rá lehet erőltetni a településre, ahol erősen ellenzik annak létrejöttét.  

Így:

„közlekedési infrastruktúra-beruházás megvalósításához szükséges, legfeljebb 200 méter szélességű területsávot vagy nyomvonalat”. A törvény azt is kimondaná, hogy „a rendeletben meghatározott közlekedési infrastruktúra beruházás megvalósítása közérdeket szolgál”.

Orbán Viktor miniszterelnök beszédet mond a Vál-völgyi kisvasút elsõ szakaszának átadásán Felcsúton 2016. április 30-án. MTI Fotó: Miniszterelnöki Sajtóiroda / Szecsõdi Balázs
Orbán Viktor miniszterelnök beszédet mond a Vál-völgyi kisvasút első szakaszának átadásán Felcsúton 2016. április 30-án. MTI Fotó: Miniszterelnöki Sajtóiroda / Szecsõdi Balázs

Igen, a közérdek. Most még megtámadhatom a bíróságon, de eztán már nem így lészen, ugyanis nem hatósági döntés hatáskörbe fog tartozni.

Ezt ezzel indokolták:

“rendkívül kicsi az esélye annak, hogy „vissza kell fordítani” a kisajátítást, vagyis hogy a bíróság végül azt állapítja meg, hogy nem áll fenn a jogalap és így kisajátításnak nincs helye”.

Gőzünk sem lesz, hogy mi, mennyibe kerül.

a közforgalmú vasúti járművek biztonságos üzemeltetésével közvetlenül összefüggő műszaki adatok” titkosítva lesznek 30 évre ha azt úgy akarják. Persze a terrorizmusra fogták ezt is.

A következő években EU-s pénzekből nagyon komoly vasúti fejlesztések várhatók, továbbá folyamatosan napirenden van a 3-as metró felújítása is. Utóbbi körül bőven van botrány így is, és van olyan szakértő, aki szerint éppen emiatt készült az adatok titkosítását lehetővé tevő paragrafus. A törvény nyomán a sajtó számára végképp követhetetlenné válna a háború, ami Budapest és a kormány között zajlik a felújítás mentén.

De olvassanak erről még többet a 444.hu oldalon. Mert ők is tudják.

Megosztod?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .