Amikor bejglit kínálnak, de szart kapunk

Aroldo

Arold Péter
A cím megtévesztő lehet, de politikai cikkben releváns a gondolat.
Itt a mély baloldali Népszava, az egyetlen megmaradt bástya, melyre megalapítása után a mai napig büszke lehetett a baloldal. Cikkei vesézőek, mélyrehatóak, és szakmailag betartották az újságírás írott és íratlan szabályait. Eddig.
Pálfordulásuk talán köszönhető annak, hogy fenntartása a sajtóorgánumnak pénzbe kerül és abból nekik kevés lehet. De az sem kizárt, hogy a háttérben teljesen más szálakon mozgatják a bábukat.
Íme:
nepszava

„Mit keres egy ilyen hirdetés, egy ilyen leplezetlen sorosozás az egyik legmarkánsabb ellenzéki újság hasábjain? Mennyire hitelesít egy ellenzéki médiumot, hogy azt hirdeti egy egész oldalon, ami ellen a 13. oldal kivételével publicisztikát, riportot, cikkek sokaságát írja?”

kérdi a hvg.hu
És milyen iga20050503gyurcsany2za van. Én már akkor is hánytam, amikor az ATV – még a nagy bumm előtt – lazán reklámozta A PÁRT ÉS KORMÁNY konzultációs ívét. Ez a baloldal, már évek óta a Fidesz hálójában, de inkább a markában rángatózik, és tényleg mindenre képes azért, hogy pozíciót kaphasson.

Ez sajnos azóta van így, amióta Gyurcsány és Orbán kezet fogott. Szegény Gergő pedig kiebrudalt személy lett a baloldalról (szerintem soha nem is volt ott) mert gondolt egy nagyot és megunta a szarakodást.
Talán el kellene gondolkodni azon, hogy miért is esszük mi a szart, amikor a bejgli van a reklámban.

 

Megosztod?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .